دانشگاه علمی کاربردی مرکز شرکت آذین خودرو

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شرکت آذین خودرو کرج-اهانت-به-ساحت-مقدس-قرآن-کریم

دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در این بیانیه آمده است:

تاریخ پر فراز و نشیب بشریت به موازات بعثت و حضور پر برکت پیامبران الهی و پیشوایان پاک آسمانی شاهد رویش، و بالندگی نهال بندگی و عبودیت و بنا شدن جامعه انسانی بر اساس چارچوب های اخلاقی و ارزشهای الهی بوده است. به قدمت همین پیشینه پرفروغ، جرثومه های جهالت و ستمکاری و جیره خواران آنها همواره به دنبال مانع تراشی در مسیر هدایت، استهزاء، توهین و تکذیب دین و کتاب خدا بودند تا شاید بتوانند نور خدا را کم فروغ و یا را به زعم خود، خاموش کنند اما “خداوند تمام کننده نور خود است و کار خود را به سرانجام خواهد رساند هرچند که کافران و مشرکان از این حقیقت ناخوش باشند”(صف/۸) .
آنچه را که امروز از بربریتِ غربِ به ظاهر متمدن شاهد هستیم، چیزی جز صحنه ای پر تکرار و واکنشی مذبوحانه در قبال موج غرورآفرین گسترش اسلام و توجه جهانیان به قرآن کریم و آموزه‌های گرانسنگ پیامبر اعظم(ص) و ائمه طاهرین علیهم السلام نیست. تیره دلانی که از سیل روزافزون اقبال جوامع به معنویت و گسترش آموزه های عقلانی اسلام در هراس افتاده، روزی با توهین به پیامبر(ص) و روزی با فرقه سازی و حمایت از داعش ها و امروز با اهانت و جسارت به آستان قدسی قرآن کریم در خیال خام خود به دنبال مقابله با جریان حق و حقیقت هستند .
دانشگاهیان دانشگاه جامع علمی کاربردی، ضمن محکومیت اقدامات اهانت آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک که سازماندهی آن بدون تردید توسط جریان سلطه و صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، با عزمی مصمم، بیش از پیش، آمادگی خود را  برای ترویج فرهنگ ناب قرآن و عترت(ع) و پیاده سازی معارفِ تمدن ساز آن در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) اعلام داشته و بر باد رفتن هیمنه پوشالی ابر قدرت ها و افول سلطه آمریکا را در آینده های نزدیک انتظار می کشد.